Szívem csücskei

2011. december 24., szombat

Díjak

Sziasztok!
Míg nem voltam aktív, két djat is kaptam, amitnagyon szépenköszönök drága Szattinak!

6 dolog rólam:

  • Nem szeretem a karácsonyt mert most ez aktuális).
  • Két szerepjátékos fórumnak is a tulajdonosa vagyok.
  • A legjobb fiú barátomat szerepjátékról ismerem.
  • A karácsnyi díszégősort a számítógépasztal körül alkalmazom, mint világíts, hogy lássam a billentyűzetet, ha éjszakába nyúlóan gépeznék.
  • Építészmérnök szeretnék lenni.
  • Kedvenc italom a TEJ. :D

Ezt  is szintén Szattinak köszönhetem! :)

Szösszenet magamról:
Nos, igazából fogalmam sincs, mit írhatnék. Már két éve lassan, hogy blogger-íróként működöm, bár most volt egy pár hónapos kihagyásom, mert valahogy elment az energia. Eheyett mostanában fórumos szerepjátékokkal kötöm le magam, amikben szintén kiélhetem az írói hajlamaimat és mozgatja az agyamat. :)
Hirtelen ennyi.

Még egyszer nagyon szépen köszönöm! (L)

Nincsenek megjegyzések: