Szívem csücskei

2010. augusztus 8., vasárnap

Kimagasló tehetségek díja!

Újabb díjnak lehetek büszke gazdája, amit Candrának köszönhetek :) Bár én nem sorolnám magam a Kimagasló tehetségek közé :$


Nos, kéne öt titkot elárulnom a történetről. Gonoszság :D Nem azért titok, hogy majd nagyot lessenek rajta az olvasók? Na, de összevakarok valamit:P

1.) A főszereplő nem csak az én arcomat kapta, hanem nagyon sok dologban olyan mint én - nem tudom emlékeztek-e a bokavágásra, na szóval nekem megvan a jobb bokámon az a heg :P
2.) Rami két legjobb barátnője - Mattie és Lex - az én legjobb barátnőim.
3.) Lesz egy hosszabb nyaralás, ami alatt sok minden meg fog változni.
4.) Lesz benne egy nagy veszekedés.
5.) És végül, hamarosan valaki meghal. Vagy valakik *ördögi vigyor*


Akinek pedig én adom, az az én példaképem: Baby Angel, valamint az egyik legkedvesebb kommentelőm: Viki!

Még egyszer köszönöm szépen a díjat!

U.i.: TESSÉK KOMMENTELNI!

Nincsenek megjegyzések: